Spirtuelle forberedelser

1 - Følg riktig veiledning:

Det beste råd for riktig veiledning i alle aspekter, hver handling av tilbedelse, hvert øyeblikk, enhver potensiell uenighet,

Hver samtale, hvert måltid eller alle ulemper bør du se etter hva vår Hellige Profet (S.A.W.W) gjorde i det tilfellet. Hvordan utføre bønner, hvordan du gjør Tawaf, hvordan du gjør Sa'ee, bør være i henhold til Den Hellige Profets lære og praksis (S.AW.W). Når vi snakker om Fiqh, er det veldig forskjell på uenigheter og mening i disse dager som er nok, begynner en meningsløs og mister det opprinnelige sporet. Den eneste måten å utføre handlinger av tilbedelse er Sunnah.

2-vakte tungen din:

Den uformelle bruken av tungen er den mest negative faktoren for Hajj og Umrah. En sann muslim snakker aldri ekstra og alltid vakter tungen sin. I Umrah, i løpet av tiden etter Wuquf, etter å ha bedt om det, besøker folk ofte noen butikker for å få spisebord. Mens de er ute, begynner de å diskutere ulike temaer som politikk, utenrikspolitikk, kritikk og mange andre ting som ikke er nødvendige, og bør unngås under Hajj og Umrah. Du er på reise for å få velsignelser fra Allah. Så du bør fortsette å be. Hvis du trenger å snakke, bør du diskutere islam, lære moraliteter.

3-pasient:

Mens du er på reisen til Umrah, kan noen ubehagelige situasjoner finne sted som vil teste din tålmodighet. For eksempel reisen uleiligheter, kvaliteten på tjenestene, trengsel av publikum, værforholdene og noen uforutsigbare atferd av forskjellige mennesker fra hele verden. Men du bør være rolig og være tålmodig under alle disse forholdene. Du bør telle disse tingene som din tålmodighetstest av Allah. Graden av belønning fra Allah varierer med økningen i vanskeligheter og Allah byr aldri på en person utover hans toleranse. Så vær mentalt forberedt på å bære disse forholdene for å unngå å ødelegge din åndelige reise.

4-Forbedre forbindelsen med Allah:

Hvis du vil se på rituene til Umrah fra Sunnah, så høyere er sjansene dine for aksept av dine tilbedelsesakter i Umrah. Alle ritualene til Umrah er hellige, og ritualer som Tawaf og Saee er de hellige gjerninger av dem som Allah var svært fornøyd med. Det er opp til deg hvor mye du vil gjøre smekker, recitation of Holy Quran and Zikrs. Du er på den største reisen i livet ditt, så hvorfor savner du mulighet for tilbedelse for å behage Allah? Siden Umrah er den gigantiske gjerningsgudstaven, så fortsett å be og reciter vers fra Koranen for å få det beste ut av denne reisen.

5-Hold deg oppdatert med faktaopplysninger:

Under Umrah vil du oppleve og utføre flere riter i henhold til Sunnah. Men du vil også oppleve noen unaturlige handlinger av mange mennesker. De gjorde det som å vurdere Umrah-delen. Denne misforståelsen og ubevisstheten fører til ødeleggelsen av Umrah. Du bør være oppmerksom på den faktuelle kunnskapen om Umrah i lys av Sunnah. Du må vite hva du gjør og hva skal du gjøre. Du må også vite om betydningen og grunnen til hver rite du utfører. Alle disse tingene bør læres før du går avsted for Umrah. Det vil gjøre deg mentalt oppmerksom på rett og galt og bidra til å hindre distraksjoner.

Comments

comments

error: Content is protected !!